Rang : Habitué
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voici ce que l'école du dragon dit Cite:Dragon Style (Combat) You call upon the spirit of dragonkind, gaining greater resilience, mobility, and fierceness from the blessing of these great beings.
Prerequisites: Str 15, Improved Unarmed Strike, Acrobatics 3 ranks.
Benefit: While using this style, you gain a +2 bonus on saving throws against sleep effects, paralysis effects, and stunning effects. You ignore difficult terrain when you charge, run, or withdraw. You can also charge through squares that contain allies. Further, you can add 1-1/2 times your Strength bonus on the damage roll for your first unarmed strike on a given round.
Normal: You cannot charge or run through difficult terrain, and you cannot charge through a square that contains an ally. With an unarmed strike, you usually add your Strength bonus on damage rolls. Voici ce que l'école du cogneur dit Cite: Pummeling Style (Combat, Style) ERRATA HAS BEEN APPLIED! The text of this page does not match the text in the source material due to errata updates. See Paizo.com for more information.
Your unarmed strikes weave together in an effortless combo, focusing on the spots you've weakened with the last hit.
Prerequisite(s): Improved Unarmed Strike; base attack bonus +6, brawler's flurry class feature, or flurry of blows class feature.
Benefit: Whenever you use a full-attack action or flurry of blows to make multiple attacks against a single opponent with unarmed strikes, total the damage from all hits before applying damage reduction. This ability works only with unarmed strikes, no matter what other abilities you might possess.
L'esprit de l'école du cogneur est que les pratiquants donnent un seul coup, mais puissant. La première enseignement de l'école du dragon dit que la première attaque donnée rajoute 1.5 for. La question est: est-ce qu'on rajoute le 1.5 à tous les jets de l'école du cogneur ou considère-t-on que les différents jets dans l'école du cogneur correspond à différent attaque, comme on peut le voir dans le tir groupé (http://www.pathfinder-fr.org/Wiki/Pathfinder-RPG.Tirs%20group%C3%A9s.ashx) ? Cite:Tirs groupés
Print Click to enable email notifications for this page Source : Ultimate Combat/Art de la Guerre Le personnage prend son temps pour viser soigneusement. Tous ses coups frappent le même point.
Catégorie. combat
Conditions. Tir à bout portant, Tir de précision, BBA +6
Avantage. Quand le personnage fait une attaque à outrance pour tirer plusieurs projectiles sur un même adversaire, il comptabilise la totalité des dégâts avant d’appliquer la RD.
Spécial. Si vous utilisez la règle optionnelle des dégâts excessifs, elle s’applique si ce don permet au personnage d’infliger à son adversaire un total de points de dégâts équivalant à la moitié de ses points de vie ou plus (50 au minimum). Modifié par un utilisateur vendredi 22 juillet 2016 00:53:58(UTC)
| Raison: Non indiquée
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