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Offline Orion  
#21 Envoyé le : mardi 11 janvier 2011 10:38:35(UTC)
Orion
Rang : Sage d'honneur
Inscrit le : 09/06/2010(UTC)
Messages : 480
lafactrice écrit:
Donc on est bien d'accord qu'il n'existe nulle part même chez Paizo, une version mise à jour en Pathfinder de la Couronne du Roi Kobold ?


Tu pourras trouver ici les créatures de ce module converties en Pathfinder par des fans :
http://www.d20pfsrd.com/bestiary/fan-conversions/paizo-adventure-paths/gamemastery-modules/crown-of-the-kobold-king
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Offline lafactrice  
#22 Envoyé le : jeudi 28 avril 2011 08:42:13(UTC)
lafactrice
Rang : Habitué
Inscrit le : 05/10/2010(UTC)
Messages : 2,932
Un truc que j'essaie de comprendre : quand on demande un test de Fouille c'est un test de Perception c'est ça ?

Modifié par un modérateur samedi 30 avril 2011 00:05:17(UTC)  | Raison: Elentir : Modération mise en forme.

Offline lafactrice  
#23 Envoyé le : jeudi 28 avril 2011 08:43:21(UTC)
lafactrice
Rang : Habitué
Inscrit le : 05/10/2010(UTC)
Messages : 2,932
Compétence D&D 3.5 ------------------------- Compétence Pathfinder

Concentration----------------------------- Art de la magie (*)
Crochetage------------------------------ Sabotage
Décryptage ---------------------------- Linguistique
Déplacement silencieux------------- Discrétion
Détection--------------------------------- Perception
Équilibre ---------------------------- Acrobaties
Fouille ---------------------------------- Perception
Langue----------------------------------- Linguistique
Maîtrise des cordes------------------ - (**)
Perception auditive ------------------ Perception
Premiers secours ------------------- Soins
Renseignement ---------------------- Diplomatie
Saut -------------------------------------- Acrobaties (***)

(*) NDT : sera retiré de la version finale, remplacé par un jet de niveau de lanceur de sort.
(**) Remplacé par le BMC lorsque l'on ligote quelqu'un. Voir attaques spéciales, lutte.
(***) NDT : il est probable qu'en version définitive, il existe une compétence "Athlétisme"
permettant aussi de faire des sauts (pour les classes typées Guerrier).

http://pathfinder.aidedd...p?title=Comp%C3%A9tences

Modifié par un utilisateur jeudi 28 avril 2011 11:35:40(UTC)  | Raison: Non indiquée

thanks 1 utilisateur a remercié lafactrice pour l'utilité de ce message.
Offline Shait  
#24 Envoyé le : jeudi 28 avril 2011 09:02:30(UTC)
Shait
Rang : Staff
Inscrit le : 18/12/2009(UTC)
Messages : 6,136
Localisation : Valenciennes
Yes, fouille c'est le vestige de la 3.5 tout est rassemblé maintenant dans la perception.
181 - MJ IRL La Tour d'émeraude niv 4.
thanks 1 utilisateur a remercié Shait pour l'utilité de ce message.
Offline lafactrice  
#25 Envoyé le : jeudi 28 avril 2011 11:38:19(UTC)
lafactrice
Rang : Habitué
Inscrit le : 05/10/2010(UTC)
Messages : 2,932
Écrit à l'origine par : Orion Aller au message cité
lafactrice écrit:
Donc on est bien d'accord qu'il n'existe nulle part même chez Paizo, une version mise à jour en Pathfinder de la Couronne du Roi Kobold ?


Tu pourras trouver ici les créatures de ce module converties en Pathfinder par des fans :
http://www.d20pfsrd.com/bestiary/fan-conversions/paizo-adventure-paths/gamemastery-modules/crown-of-the-kobold-king


exemple :


Bloodscale Warrior
Bloodscale Warrior CR 2
XP 600
Male kobold fighter 2
LE Small humanoid (reptilian)
Init +1; Senses darkvision 60 ft.; Perception +2
DEFENSE
AC 16, touch 14, flat-footed 14 (+2 armor, +1 Dex, +1 natural, +1 size)
hp 13 (2d10)
Fort +2, Ref +1, Will +0
Weakness light sensitivity

OFFENSE
Speed 30 ft.
Melee short spear +4 (1d4 plus poison), flying talon +4 (1d4 plus poison)
Ranged javelin +4 (1d4 plus poison)
Space 5 ft.; Reach 5 ft. (10 ft. with flying talon)
Special Attacks small centipede poison (injury, DC 11, 1/rd. for 4 rds., 1 Dex, 1 save)

Tactics
Before Combat Bloodscale warriors try to coat their weapons in poison if time permits.
During Combat Bloodscale warriors hurl javelins from afar, try to trip or disarm foes with flying talons, or attempt to charge with short spear if mounted.
Morale Bloodscales are brainwashed to fight to the death.

STATISTICS
Str 10, Dex 12, Con 10, Int 11, Wis 10, Cha 9
Base Atk +2; CMB +1 (+3 to trip or disarm with flying talon); CMD 13
Feats Exotic Weapon Proficiency (flying talon), Skill Focus (Perception), Weapon Finesse
Skills Craft (trapmaking) +2, Perception +2, Profession (miner) +2, Stealth +5, Ride +5
Languages draconic
Racial Modifiers +2 Craft (trapmaking), +2 Perception, +2 Profession (miner)
Combat Gear 4 doses small centipede poison
Other Gear short spear, studded leather, flying talon, 2 javelins



Dark Talon Hunter
Dark Talon Hunter
CR 3
XP 800
Male kobold rogue 2/fighter 1
LE Small humanoid (reptilian)
Init +7; Senses darkvision 60 ft.; Perception +8

DEFENSE
AC 13, touch 12, flat-footed 12 (+1 Dex, +1 natural, +1 size)
hp 10 (3d6)
Fort +2, Ref +2, Will +5
Weakness light sensitivity

OFFENSE
Speed 30 ft.
Melee dagger +4 (1d3 plus poison), flying talon +4 (1d4 plus poison)
Ranged javelin +4 (1d4 plus poison)
Space 5 ft.; Reach 5 ft. (10 ft. with soul chain)
Special Attacks small centipede poison (injury, DC 11, 1/rd. for 4 rds., 1 Dex, 1 save)
Tactics
Before Combat
During Combat
Morale

STATISTICS
Str 10, Dex 16, Con 11, Int 10, Wis 12, Cha 10
Base Atk +2; CMB +1 (+2 to trip or disarm with flying talon); CMD 14
Feats Exotic Weapon Proficiency (flying talon), Improved Initiative, Weapon Finesse
Skills Acrobatics +8, Climb +6, Craft (trapmaking) +7, Escape Artist +8, Perception +8, Profession (miner) +3, Stealth +9
Racial Modifiers +2 Craft (trapmaking), +2 Perception, +2 Profession (miner)
Languages Draconic
SQ trapfinding
Combat Gear 2 doses of small centipede poison
Other Gear dagger, flying talon, 2 javelins, studded leather armor
Fan Content


This is fan-created
content or a fan conversion.
See here for more details.

Flying Talon
This light exotic piercing weapon consists of a three pronged barbed hook attacked to a length of chain. The talon gives its wielder a reach of 10 feet and deals 1d4 piercing damage (or 1d3 for Small creatures), threatening a critical on a natural 20. In addition, the wielder may initiate disarm or trip attacks with the talon, gaining a +2 bonus on either chick. If the opponent resists the trip attempt and tries to trip him in turn, the wielder may drop the talon to avoid falling prone.
Cost: 15 gp; Weight: 5 lbs.



Forge Spurned
CR 5
XP 1,600
NE Medium undead (fire)
Init +4; Senses darkvision 60 ft.; Perception +10
DEFENSE
AC 16, touch 10, flat-footed16 (+6 armor)
hp 33 (6d8+6); fast healing 5
Fort +2, Ref +2, Will +7
Immune fire, undead traits

OFFENSE
Speed 30 ft.
Melee masterwork adamantine warhammer +9 (1d8+6), soul chain +12 (2d4+7 plus 1d6 fire)
Special Attacks burning barbs, forge breath, soul chain
Space 5 ft.; Reach 5 ft. (10 ft. with soul chain)

Tactics
During Combat The forge spurned unleashed its forge breath on a group of enemies, then uses Improved Sunder to destroy dangerous weapons with its hammer while targeting foes with its soul chain. It tries to drag off foes if possible to soul bind them into the chain.
Morale Forge spurned are not mindless and they will burn forever if sent back to the Black Forge without the requisite number of souls required to appease Droskar. Forge spurned flee if threatened with overwhelming odds or if they can drag off a dead or unconscious foe.
STATISTICS
Str 18, Dex 10, Con –, Int 13, Wis 14, Cha 12
Base Atk +4; CMB +8 (+10 to sunder, +10 to disarm with spiked chain); CMD 18 (20 against sunder)
Feats Improved Initiative, Improved Sunder, Power Attack
Skills Appraise +5, Climb +5, Craft (blacksmithing) +11, Escape Artist +5, Intimidate +8, Knowledge (dungeoneering) +5, Perception +10
Languages Common, Dwarven
SQ eternal damnation
Gear masterwork adamantine warhammer
SPECIAL ABILITIES
Burning Barbs (Su)

Anyone grappling a forge spurned’s body takes 1d6 points of fire damage and 1d6 points of piercing damage.
Forge Breath (Su)

A forge spurned may exhale a cloud of stinging soot, ash, and glowing embers as a standard action in either a 30 ft. cone or a 20 ft. radius spread. It persists for 1d4 rounds. Any living creature in the area is blinded by burning cinders and takes 1d6 points of fire damage per round of exposure (DC 13 Reflex save negates blindness but not damage). Anyone in the thick smoky cloud benefits from concealment as well. The forge spurned may not breath again until it fills its flaccid undead lungs with its bellows (a full round action that provokes attacks of opportunity. This save is
Soul Chain (Su)

A forge spurned’s chain wraps around it’s burning body, granting it a +2 armor bonus per 10 soul links in the chain. The soul chain is treated as a flaming spiked chain with an enchantment bonus equal to +1 per 10 soul links (the forge spurned may command the chain to not deal fire damage, thus allowing the soul chain to drag captives to its forge alive. This forge spurned’s chain has 30 links.
Any slain victim may be soul bound into the chain (as per soul bind), but this necessitates a day of work at a forge and requires a DC 20 Craft (blacksmithing) check. If the check fails, the dead soul escapes. If the victim is alive during the binding process, the check DC is only 15, and may be reattempted the following day if it fails. Anyone may claim a felled forge spurned’s chain, and it will serve its new master willingly, although the wielder must make a DC 20 Will save each sundown or be transformed into a forge spurned, damned to continue collecting souls.
Eternal Damnation (Su)

As long as its chain remains, a forge spurned cannot be truly destroyed. A slain forge spurned rises again at full hit points on the next sundown unless its chain is broken (hardness 8, hp 25, Break DC 20). If a forge spurned’s chain is sundered, it is instantly slain, never to rise again. When a forge spurned’s chain is destroyed, the souls bound within are released.
Fan Content


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Source: Paizo Blog

ECOLOGY
Environment underground, dwarven ruins
Organization solitary
Treasure standard



Jekkajak
Jekkajak
CR 5
XP 1,600
Male kobold sorcerer 5
LE Small humanoid (reptilian)
Init +1; Senses darkvision 60 ft.; Perception +14
DEFENSE
AC 19, touch 17, flat-footed 13 (+4 armor, +1 Dex, +2 natural, +1 dodge, +1 size)
hp 21 (5d6)
Fort +4, Ref +4, Will +9
Resist cold 5
Weakness light sensitivity
OFFENSE
Speed 30 ft.
Melee +2 flaming burst dagger +5 (1d4+2/19-20 plus 1d6 fire plus 1d10 fire damage on a critical)
Special Attacks grow 2 claws +5 (1d3, lasts for 5 rounds)
Spells Prepared (CL 6th)
2nd (5/day, 3 left) – bull’s strength, resist energy, summon swarm
1st (7/day, 6 left) – cause fear (DC 14), color spray (DC 14), hypnotism (DC 14), mage armor, magic missile
0 – daze (DC 12), detect magic, detect poison, ghost sound (DC 13), light, prestidigitation, mending

Tactics
Before Combat Jekkajak casts bull's strength on his myrmidons and resist energy and mage armor on himself.
During Combat Jekkajak casts summon swarm to thicken the ranks, and concentrates on it as long as is seems effective. He follows that with magic missile, and if a dangerous fighter-type is present he casts cause fear.
Morale Jekkajak fights to the death.
STATISTICS
Str 10, Dex 13, Con 13, Int 10, Wis 16, Cha 16
Base Atk +3; CMB +3; CMD 12
Feats Combat Casting, Dodge, Eschew Materials
Skills Bluff +9, Craft (trapmaking) +5, Knowledge (arcana) +6, Perception +14, Profession (miner) +5
Racial Modifiers +2 Craft (trapmaking), +2 Perception, +2 Profession (miner)
Languages Common, Draconic
SQ draconic bloodline (white)
Gear Heartripper Blade, cloak of resistance +2, think woolen red robes and sandals, and an emerald cloak clasp (worth 100 gp)
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Heartripper Blade
Aura moderate conjuration, divination, and evocation; CL 10th
Slot none; Price 11,302 gp
DESCRIPTION
This +1 dagger is granted baleful powers when used in bloody sacrifice. Whenever used to deliver a coup de grace, the Heartripper Blade pulls the victim's still-beating heart free from his body. You may then consume the heart to gain any of the following abilities.
You may eat the heart to gain a simultaneous remove disease, restoration, and cure serious wounds effect.
You may utter a command word and cause the heart to burst into flame, after which the Blade becomes a +2 flaming burst dagger for 1 hour. This consumes the heart. You may speak a blasphemous second command word to cause the heart to boil and smoke. Breathing in the smoke gives you glimpses of the future or far off places and objects, granting you the ability to use divination or scrying. This consumes the heart.
Construction
Requirements Craft Magic Arms and Armor, flame blade, keen edge, restoration, scrying; Cost 8,002 gp


Notes: As a Pathfinder sorcerer, Jekkajak gains a bloodline. I chose the draconic (white) bloodline, keeping in tune with his description. He gains some new abilities, like cold resistance 5 and the ability to grow claws.
He also gains mage armor and resist energy as bloodline spells, which opens up an extra known spell slot. I chose hypnotism, as I felt it fit. Feel free to replace it with something more appropriate.


Jeva
Jeva (Human Form)
CR 4
XP 1,200
Female human werewolf expert 2/rogue 2
CE Medium humanoid (human, shapechanger)
Init +7; Senses low-light vision, scent; Perception +9

DEFENSE
AC 15, touch 13, flat-footed 12 (+3 Dex, +2 natural)
hp 18 (4d8)
Fort +0, Ref +6, Will +7
Defensive Abilities evasion

OFFENSE
Speed 30 ft.
Melee unarmed -2 (1d3 nonlethal)
Special Attacks sneak attack +1d6

Tactics
Before Combat Jeva waits until the PCs are engaged with another foe or significantly weakened after a battle. At that point, she slips off to transform into hybrid form and then slinks up on the party to sneak attack
During Combat If the PCs are engaged with another opponent, Jeva takes up a flanking position, otherwise she concentrates on the weakest foe and tries to rip him apart.
Morale Jeva is not suicidal and flees if reduced to fewer than 10 hit points

STATISTICS
Str 10, Dex 17, Con 11, Int 12, Wis 14, Cha 15
Base Atk +2; CMB +2; CMD 15 (ZZ vs. specific attack)
Feats Improved Initiative, Iron Will, Skill Focus (Bluff), Weapon Focus (bite)
Skills Acrobatics +10, Bluff +12, Diplomacy +9, Disable Device +10, Intimidate +9, Perception +9, Sense Motive +9, Stealth +10
Languages Common, Elven
SQ change shape, curse of lycanthropy, lycanthropic empathy, trapfinding
Gear garnet ring (worth 10 gp), tattered clothes

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Jeva (Hybrid Form)
CR 4
XP 1,200
Female human werewolf expert 2/rogue 2
CE Medium humanoid (human, shapechanger)
Init +7; Senses low-light vision, scent; Perception +9

DEFENSE
AC 17, touch 13, flat-footed 14 (+3 Dex, +4 natural)
hp 30 (4d8+12)
Fort +0, Ref +6, Will +7
Defensive Abilities evasion; DR 5/silver

OFFENSE
Speed 30 ft.
Melee bite +4 (1d6+1 plus trip), 2 claws +3 (1d4+1)
Special Attacks sneak attack +1d6
STATISTICS
Str 12, Dex 17, Con 17, Int 12, Wis 14, Cha 15
Base Atk +2; CMB +3; CMD 16
Feats Improved Initiative, Iron Will, Skill Focus (Bluff), Weapon Focus (bite)
Skills Acrobatics +10, Bluff +12, Diplomacy +9, Disable Device +10, Intimidate +9, Perception +9, Sense Motive +9, Stealth +10
Languages Common, Elven
SQ change shape, curse of lycanthropy, lycanthropic empathy, trapfinding
Gear garnet ring (worth 10 gp), tattered clothes

Two levels of expert were added to Jeva during conversion. This was to make up for the weaker lycanthrope template in Pathfinder, and to keep her CR around 4. She also retains her claw attacks.

Modifié par un utilisateur jeudi 28 avril 2011 11:48:04(UTC)  | Raison: Non indiquée

thanks 1 utilisateur a remercié lafactrice pour l'utilité de ce message.
Offline lafactrice  
#26 Envoyé le : mercredi 4 mai 2011 10:55:15(UTC)
lafactrice
Rang : Habitué
Inscrit le : 05/10/2010(UTC)
Messages : 2,932
Bonjour je n'arrive pas à savoir quelle est la race de Delfrin Baleson, un coup il est dit qu'il est halfelin (hobbit ?), un coup il est demi elfe il me semble.
p3 et p28

Modifié par un modérateur mercredi 4 mai 2011 13:01:12(UTC)  | Raison: Elentir : Modération mise en forme.

Offline Mériadec  
#27 Envoyé le : mercredi 4 mai 2011 12:31:37(UTC)
Meriadec
Rang : Sage d'honneur
Inscrit le : 21/12/2009(UTC)
Messages : 12,757
Localisation : Toulon (83)
Le prévôt Delfrin Baleson est bien un demi-elfe. Je te conseille le recueil du Val de Sombrelune en VF, c'est vraiment un bon cadre de campagne pour ce scénario et en pdf le prix est vraiment très abordable.
Offline lafactrice  
#28 Envoyé le : jeudi 5 mai 2011 08:48:43(UTC)
lafactrice
Rang : Habitué
Inscrit le : 05/10/2010(UTC)
Messages : 2,932
Donc y avait une boulette ?
Sinon je ferai peut-être jouer le scénar avant la Couronne. Le pdf gratuit.

Modifié par un utilisateur mardi 24 mai 2011 17:13:29(UTC)  | Raison: Elentir : Modération mise en forme.

Offline Mériadec  
#29 Envoyé le : jeudi 5 mai 2011 10:05:27(UTC)
Meriadec
Rang : Sage d'honneur
Inscrit le : 21/12/2009(UTC)
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Localisation : Toulon (83)
Écrit à l'origine par : lafactrice Aller au message cité
Donc y avait une boulette ?
Sinon je ferai peut-être jouer le scénar avant la Couronne. Le pdf gratuit.

Sur le site ou sur table ?

Modifié par un modérateur jeudi 5 mai 2011 21:58:26(UTC)  | Raison: Elentir : Modération mise en forme.

Offline lafactrice  
#30 Envoyé le : jeudi 5 mai 2011 13:47:06(UTC)
lafactrice
Rang : Habitué
Inscrit le : 05/10/2010(UTC)
Messages : 2,932
En vrai de vrai pourquoi ?

Modifié par un utilisateur mardi 24 mai 2011 17:13:40(UTC)  | Raison: Elentir : Modération mise en forme.

Offline Mériadec  
#31 Envoyé le : jeudi 5 mai 2011 15:07:29(UTC)
Meriadec
Rang : Sage d'honneur
Inscrit le : 21/12/2009(UTC)
Messages : 12,757
Localisation : Toulon (83)
Juste pour te dire qu'il a été joué sur le forum et donc il existe un mini-wiki et les conversions dispos. Smile
thanks 1 utilisateur a remercié Meriadec pour l'utilité de ce message.
Offline Elentir  
#32 Envoyé le : jeudi 5 mai 2011 21:59:44(UTC)
Elentir
Rang : Staff
Mécène: Merci de ton soutien !
Inscrit le : 22/12/2009(UTC)
Messages : 3,404
Localisation : Marseille
Message secret pour lafactrice :
...
Offline lafactrice  
#33 Envoyé le : jeudi 5 mai 2011 23:19:25(UTC)
lafactrice
Rang : Habitué
Inscrit le : 05/10/2010(UTC)
Messages : 2,932
Écrit à l'origine par : Mériadec Aller au message cité
Juste pour te dire qu'il a été joué sur le forum et donc il existe un mini-wiki et les conversions dispos. Smile



là ? http://www.pathfinder-fr...0de%20jeu%20modules.ashx
Offline Mériadec  
#34 Envoyé le : vendredi 6 mai 2011 06:40:09(UTC)
Meriadec
Rang : Sage d'honneur
Inscrit le : 21/12/2009(UTC)
Messages : 12,757
Localisation : Toulon (83)
Oui ! BigGrin

Et ici pour le wiki de la partie.

Modifié par un utilisateur vendredi 6 mai 2011 06:41:48(UTC)  | Raison: Non indiquée

Offline lafactrice  
#35 Envoyé le : vendredi 13 mai 2011 07:54:14(UTC)
lafactrice
Rang : Habitué
Inscrit le : 05/10/2010(UTC)
Messages : 2,932
Dans ce recueil est ce que la Couronne du roi Kobold est en règles Pathfinder ?



Pleurez car la lumière est morte !
Le val de Sombrelune, traître et inquiétant, est une étendue sauvage hantée par les fées, à la lisière de la civilisation. C’est un endroit où les pires prédateurs et les dangers les plus ignobles s’avèrent être les humains qui y vivent… et ceux qui se font passer pour des humains !
Le Recueil du val de Sombrelune compile en un volume les ouvrages suivants :
Avec le Guide du val de Sombrelune, vous pourrez explorer cette région terrifiante en profondeur. Découvrez d’anciens donjons nains, une cabale de druides maléfiques et le secret des loups-garous qui rôdent dans le val et la forêt d’Arthfell. De plus, ce volume vous révèlera les secrets du tristement célèbre Nid-du-Faucon et de son tyran, Thuldrin Kreed, de l'organisation sans scrupules du Consortium du bois, du dernier baron de la république andorane, du terrifiant roi des kobolds et de la Faille de Droskar qui gronde encore de nos jours.

D1 - La Couronne du roi kobold, un Module Pathfinder pour personnages de niveau 2 : Cinq enfants du village de Nid‑du‑Faucon ont disparus, emportés dans les ruines qui gisent sous un monastère nain maudit. Bientôt, ils seront offerts en sacrifice à la couronne et pour la plus grande gloire du vicieux roi kobold. Pour les sauver de ce destin macabre, des héros devront suivre leurs traces jusqu’au monastère et plonger dans les profondeurs de halls truffés de pièges et infestés de monstres.

D1.5 - La Vengeance du roi kobold, un Module Pathfinder pour personnages de niveau 5 : Tout aurait dû se terminer à ce moment-là. Quand ces aventuriers sanguinaires ont pénétré dans sa salle du trône et, sans pitié, l’ont découpé en morceaux, l’histoire de Merlokrep, le dernier roi de la pauvre tribu de la Véritable Écaille, aurait dû se terminer. Mais le destin n’en avait pas fini avec le roi kobold et, maintenant, une puissance maléfique l’a ramené des ténèbres de l'au-delà pour qu’il se venge de ces stupides aventuriers qui ont détruit sa tribu.

E1 - La Foire aux larmes, un Module Pathfinder pour personnages de niveau 5 : À l’aube d’un terrible hiver, la foire arrive à Nid-du-Faucon et apporte avec elle une dernière chance de s’amuser avant les longues et froides nuits à venir. Mais quand les attractions se transforment en instruments de mort, seuls de véritables héros pourront mettre un terme au carnage.

D4 - Affamés sont les morts, un Module Pathfinder pour personnages de niveau 6 : Le village de bûcherons de Nid-du-Faucon a connu des temps difficiles : une tribu de kobolds a enlevé des enfants pour mener un rituel maléfique et une force inconnue a réanimé les kobolds vaincus pour leur faire attaquer le village. À présent, une horde de zombis approche et un mal mystérieux rassemble ses forces au nord, souillant la nature et les morts enterrés. Sa présence semble indiquer celle d’une ancienne force maléfique qu’il aurait mieux valu laisser en sommeil.

Modifié par un modérateur vendredi 13 mai 2011 20:46:01(UTC)  | Raison: Elentir : Modération mise en forme.

Offline Mériadec  
#36 Envoyé le : vendredi 13 mai 2011 08:43:25(UTC)
Meriadec
Rang : Sage d'honneur
Inscrit le : 21/12/2009(UTC)
Messages : 12,757
Localisation : Toulon (83)
Je n'ai pas le livre sous les yeux mais non il n'est pas avec les règles Pathfinder.
Offline lafactrice  
#37 Envoyé le : samedi 21 mai 2011 21:28:25(UTC)
lafactrice
Rang : Habitué
Inscrit le : 05/10/2010(UTC)
Messages : 2,932
Ça va être pour la semaine prochaine Smile

Modifié par un utilisateur mardi 24 mai 2011 17:13:53(UTC)  | Raison: Elentir : Modération mise en forme.

Offline lafactrice  
#38 Envoyé le : lundi 23 mai 2011 17:46:22(UTC)
lafactrice
Rang : Habitué
Inscrit le : 05/10/2010(UTC)
Messages : 2,932
Je flippe Smile
Je comprends rien à rien.
Je dois pas être faite pour le jeu de rôle.

Modifié par un utilisateur mardi 24 mai 2011 17:14:18(UTC)  | Raison: Elentir : Modération mise en forme.

Offline Dalvyn  
#39 Envoyé le : lundi 23 mai 2011 18:14:48(UTC)
Dalvyn
Rang : Référent
Inscrit le : 15/12/2009(UTC)
Messages : 18,213
Quel est le problème ? No stress !
Offline Shait  
#40 Envoyé le : lundi 23 mai 2011 20:11:05(UTC)
Shait
Rang : Staff
Inscrit le : 18/12/2009(UTC)
Messages : 6,136
Localisation : Valenciennes
Je fais jouer le module, j'en suis au début et j'avais l'intention de tout convertir au fure et à mesure mais si t'as besoin d'un coup de main pas de soucis je peux prendre de l'avance.
181 - MJ IRL La Tour d'émeraude niv 4.
thanks 1 utilisateur a remercié Shait pour l'utilité de ce message.
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